شروع مکالمه

روی دکمه کارشناس مربوطه کلیک کنید و پس از ورود به حساب واتساپ خود گفتگو را شروع کنید

صنعت افرین سانیار

کارشناس فروش

خرید گلوتن گندم

گلوتن گندم

اشتراک گذاری مطلب

خرید گلوتن گندم

گلوتن گندم یک محصول غذایی گیاهی و شبیه به گوشت می باشد که گاهی اوقات سیتان، گوشت گلوتن یا گوشت گندم نیز نام برده میشود.برای خرید گلوتن گندم از سایت ما دیدن کنید و محصولات ما را کاوش کنید. شرکت صنعت آفرین سانیار آماده خدمت رسانی به شما برای خرید گلوتن گندم میباشد.

درباره گلوتن (گلوتن گندم حیاتی)

گلوتن، پروتئین تشکیل دهنده خمیر آرد گندم، برای طیف وسیعی از کاربردهای تکنولوژیکی از پشتیبانی از عملکرد پخت محصولات خمیری گرفته تا توسعه مواد پروتئینی جدید غذایی و سایر مواد زیستی مهم است. در پنج دهه گذشته، از طریق جداسازی صنعتی گلوتن از نشاسته گندم، همراه با فرآیندهای خشک کردن کنترل شده برای حفظ خواص عملکردی خود، شاهد ظهور گلوتن به عنوان یک کالا بوده ایم. 

گلوتن حیاتی حاصل بیشترین کاربرد را در محصولات نانوایی دارد. با این حال، فن‌آوری‌های جدید به طور فزاینده‌ای برای اصلاح ساختار و در نتیجه عملکرد این ماده پروتئینی منحصربه‌فرد برای ارائه طیف وسیعی از خواص عملکردی با قیمت متوسط‌تر نسبت به رقبای خود مانند شیر وپروتئین های سویا…ارائه شده اند.

کاربردها گلوتن گندم

 گلوتن گندم پروتئینی است که به طور طبیعی در برخی غلات از جمله گندم، جو و چاودار یافت می شود. 

مانند یک چسب عمل می‌کند، غذا را کنار هم نگه می‌دارد و خاصیت «کششی» به آن اضافه می‌کند – به این فکر کنید که یک پیتزاساز توپی خمیر را پرت می‌کند و دراز می‌کند.بدون گلوتن، خمیر به راحتی پاره می شود.

میزان پروتئین گلوتن گندم مورد نیاز برای محصولات باتوجه به بافت انها متفاوت است.

کاربردهای گلوتن گندم

آنالیر محصول

نام محصول

گلوتن گندم حیاتی

ظاهر

پودر زرد روشن

مزه و بو

طعم معمولی، بوی شیرین دانه

پروتئین

حداکثر 82% (N.x6.25 به صورت خشک)

حداقل 75% (N.x5.7 به صورت خشک)

مرطوب

حداکثر 8 درصد

خاکستر

حداکثر 1%

چربی

حداکثر 1%

ظرافت

حداقل 95٪ (از 80 مش)

میزان جذب آب

حداقل 160%

موارد مصرف

یک ماده ضروری برای تهیه نان، کیک، تارت و شیرینی

عامل افزایش دهنده طبیعی و بسیار موثر که به پر شدن کامل ویکنواخت نان شما کمک می کند. مخصوصاً برای پخت با غلات کامل گندم و آرد «جایگزین» مفید است

برای چسباندن مواد به هم عالی می باشد

برای حصول اطمینان از اینکه دستور العمل هایی با تعداد زیادی دانه، آجیل یا میوه در کنار هم قرار می گیرند عالی است

از گلوتن گندم برای تهیه Seitan استفاده کنید – یک جایگزین ساده و آسان

برای تهیه گوشت گیاهی خوشمزه – دستور غذای گیاهی سیتان  و سوسیس های گیاهی ما را امتحان کنید!

مصرف توصیه شده 1 قاشق غذاخوری برای هر 2 فنجان آرد است.

چکیده

جهت گیری مصرف کنندگان و صنعت به سمت غذاهای گیاهی از یک سو و محصولات با پروتئین بالا از سوی دیگر به طور مداوم در حال افزایش است. نان، به عنوان یک غذای اصلی، یک ماتریس امیدوارکننده برای ترکیب مواد گیاهی با پروتئین بالا برای ترکیب هر دو روند است.

هدف این مطالعه ارائه درک بهتری از تغییرات فنی-عملکردی و اثرات پروتئین‌های گیاهی در طول تولید نان است که می‌تواند توسعه محصولات با کیفیت بالا با سطوح بالای پروتئین گیاهی را پیش ببرد. مجموعه‌ای از مواد با پروتئین بالا از گندم، ذرت، سیب‌زمینی، خرنوب، نخود، لوپین و باقلا مورد تجزیه و تحلیل ترکیبی قرار گرفتند و در فرمول‌های نان گندم استفاده شدند و جایگزین 15 درصد آرد گندم شدند.

تاثیر آنها بر خواص خمیر (گلوتن-انباشتگی، رفتار چسباندن، رئولوژی) و همچنین کیفیت نان (حجم، ساختار خرده، سختی خرده نان) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. مشخص شد که مواد با پروتئین بالا بر روی گلوتن تجمع، چسباندن و ویژگی‌های نان تأثیر می‌گذارند. خرید گلوتن حیاتی باکیفیت از اولویت های مهم مراکز شیرینی پزی و نانوایی میباشد.

بیاد داشته باشید

ما تلاش زیادی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات موجود در این صفحه در زمان آخرین ویرایش دقیق باشد. از آنجایی که ما دائماً در حال بررسی و توسعه محصولات خود هستیم تا نیازهای مصرف کننده خود را برآورده نماییم، مصرف کنندگان، به ویژه آنهایی که از آلرژی و عدم تحمل رنج می برند، باید همیشه برچسب محصول، هشدارها و دستورالعمل های ارائه شده همراه با محصول ارائه شده را قبل از استفاده یا مصرف بررسی کنند.

سلب مسئولیت:

در حالی که ما برای اطمینان از صحت اطلاعات محصول کار می کنیم، گاهی اوقات ممکن است لیست مواد تشکیل دهنده تغییر داده شود. بسته بندی و مواد واقعی محصول ممکن است حاوی اطلاعات بیشتر و/یا متفاوت از آنچه در وب سایت ما نشان داده شده باشد

 توصیه می کنیم که فقط به اطلاعات ارائه شده اتکا نکنید و همیشه قبل از استفاده یا مصرف یک محصول، برچسب ها، هشدارها و دستورالعمل ها را بخوانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، لطفا با ما تماس بگیرید. محتوای این سایت برای مقاصد مرجع است و قرار نیست جایگزین توصیه های ارائه شده توسط پزشک، داروساز یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز باشد.

شما نباید از این اطلاعات به عنوان خود تشخیصی یا برای درمان یک مشکل سلامتی یا بیماری استفاده کنید. اگر شک دارید که مشکل پزشکی دارید، فوراً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. اطلاعات و اظهارات مربوط به مکمل های غذایی توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است و برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری یا وضعیت سلامتی در نظر گرفته نشده است.شرکت صنعت افرین سانیار  هیچ مسئولیتی در قبال عدم دقت یا تحریف در مورد محصولات نمی پذیرد.

 

گلوتن نامرغوب و مشکلات پیشرو

در حالی که ما برای اطمینان از صحت اطلاعات محصول کار می کنیم، گاهی اوقات ممکن است لیست مواد تشکیل دهنده تغییر داده شود. بسته بندی و مواد واقعی محصول ممکن است حاوی اطلاعات بیشتر و/یا متفاوت از آنچه در وب سایت ما نشان داده شده باشد.

توصیه می کنیم که فقط به اطلاعات ارائه شده اتکا نکنید و همیشه قبل از استفاده یا مصرف یک محصولات حاوی گلوتن، برچسب ها، هشدارها و دستورالعمل ها را بخوانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول،  با ما تماس بگیرید. محتوای این سایت برای مقاصد مرجع است و قرار نیست جایگزین توصیه های ارائه شده توسط پزشک، داروساز یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی دارای مجوز باشد.

شما نباید از این اطلاعات به عنوان خود تشخیصی یا برای درمان یک مشکل سلامتی یا بیماری استفاده کنید. خرید گلوتن گندم نیازمن آگاهی از خواص این ماده میباشد.اگر شک دارید که مشکل پزشکی دارید، فوراً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. اطلاعات و اظهارات مربوط به مکمل های غذایی توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است و برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری یا وضعیت سلامتی در نظر گرفته نشده است.شرکت صنعت افرین سانیار  هیچ مسئولیتی در قبال عدم دقت یا تحریف در مورد محصولات نمی پذیرد.

نکات مهم در خرید گلوتن

برای آلرژن ها، از جمله غلات حاوی گلوتن، لطفاً مواد تشکیل دهنده را به صورت پررنگ ببینید.

گلوتن گندم را به صورت آنلاین در طیف وسیعی از اندازه ها از جمله گزینه های عمده

بسته به نیاز خود خریداری کنید. اگر به غذاهای کامل ارگانیک علاقه دارید، 

گلوتن حیاتی ارگانیک ما را خریداری کنید.

همیشه قبل از استفاده برچسب را بخوانید.

بسته بندی: کیسه کاغذ کرافت 25 کیلوگرم، 1000 کیلوگرم فله یا با توجه به نیاز مشتری.

بسته بندی محصول دریافتی ممکن است با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد.

ما تضمین می کنیم که کیفیت محصولات ما را دوست خواهید داشت.

زمان نگهداری: ماندگاری دو سال است. باید در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید و باران نگهداری شود.

شرکت سانیار عرضه کننده گلوتن به صورت عمده در اصفهان و سراسر کشور است. شرکت ما مفتخر است با نمره بالای رضایتمندی مشتریان اعتماد آن‌ها را جلب نماید. فروش گلوتن جهت مصارف گوناگونی از جمله:
 خوراکی
 دارویی
صنعت چسب
مصارف آدامس سازی

ارسال به سراسر ایران

اطلاع از قیمت و ثبت سفارش: ۰۹۹۲۸۴۷۱۵۸۴ (واتس‌اپ)

ساعات تماس: ۹ الی ۱۷

شماره تماس جهت آگاهی از قیمت‌ها و ثبت سفارش

در خبرنامه ما عضو شوید

تا از آخرین مطالب ما مطلع شوید

فروش بنزوئیک اسید
فروش بنزوئیک اسید

فروش بنزوئیک اسید

بنزوئیک اسید، یک اسید آلی بنزوئیک اسید یا اسید بنزوئیک یک اسید آلی میباشد که تقریباً 100 سال پیش برای اولین بار در غذاها استفاده

قیمت الکل گندم
الکل

قیمت الکل گندم

قیمت الکل گندم الکل گندم که اتیل الکل یا اتانول نیز نام دارد، عضوی از دسته ای از ترکیبات آلی است که نام عمومی آنها