شروع مکالمه

روی دکمه کارشناس مربوطه کلیک کنید و پس از ورود به حساب واتساپ خود گفتگو را شروع کنید

صنعت افرین سانیار

کارشناس فروش

فروش عمده الکل‌ اتانول در اصفهان

اشتراک گذاری مطلب

فروش عمده الکل‌ اتانول در اصفهان

الکل اتانول با فرمول شیمیایی C2H5OH جزو الکل‌های ساده ولی پرکاربرد می‌باشد. کاربردهای مثبت آن در مصارف مختلف باعث شده تا افراد زیادی به سمت تولید این ماده رو بیاورند. فروش عمده الکل‌ اتانول در اصفهان با خلوص 96 و 70 درصد توسط شرکت صنعت آفرین سانیار با قیمتی فوق‌العاده صورت می‌گیرد.

الکل طبی چیست؟

یکی از ملزومات استفاده از یک ماده شیمیایی داشتن اطلاعات کافی درباره آن ماده است. این امر می‌تواند از بروز حوادث ناخواسته جلوگیری کند. مسائلی نظیر ایمنی مواد، بهداشت و سلامت افراد از جمله مسائلی است که نیازمند دانستن اطلاعات کافی از ماده است.

الکل اتانول ماده بی‌رنگ، دارای بوی مشخص خیلی کم، با قابلیت اشتعال بالا، زلال و فرار است. این ماده به عنوان الکل میوه نیز شهرت دارد و به هر ترکیبی با آب حل می‌شود. نقطه جوش اتانول 78 و نقطه ذوب آن 114- درجه سانتیگراد است. فرمول مولکولی این ماده C2H6O است. این ماده دارای نام‌های متفاوتی است. اتیل الکل، متیل کربینول، اتیل هیدروکسید، اتیل هیدرات، EtOH و… از سایر نام‌های این ماده است. وزن مولکولی اتانول 46.07 گرم بر مول و چگالی 0.789 گرم بر سانتیمتر مکعب است. نقطه جوش اتانول 78 و نقطه ذوب آن 114- درجه سانتیگراد است.

فروش عمده الکل‌ اتانول در اصفهان توسط شرکت صنعت آفرین سانیار با خلوص‌های 70 و 96 درصد و بدون بو در حجم‌های متفاوت برای مشتریان ارائه می‌شود.

تاریخچه الکل

انسان‌ها از گذشته با الکل آشنا بودند اما شناخت درستی از آن نداشتند. حتی شاید از آن به نام‌های دیگری یاد می‌شده است. ابوبکر محمد بن زکریای رازی، اولین کسی بود که توانست الکل را طی آزمایشات و تست‌هایی از شراب جداسازی کند. وی با تقطیر شراب توانست الکل را از آن جدا کند و نام الکحول را بر آن نهاد. انتقال این ماده به کشورهای دیگر، اسم این ماده را تغییر نداده و هم اکنون این ماده در زبان انگلیسی با نام alcohol (الکحول) شناخته می‌شود. بعد از اتفاقات بسیار این دانش در کشورهای دیگر رشد بیشتری پیدا کرد. امروزه تولید این ماده در کشورهای مختلف و در ابعاد بسیار بزرگتر انجام می‌شود.

شما می‌توانید برای خرید الکل به صورت عمده در اصفهان با شرکت صنعت آفرین سانیار در ارتباط باشید.

فرآیند تولید

مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید اتانول، معمولا ملاس چغندر و نیشکر می‌باشد. این مواد بعد از ترکیب با آنزیم‌های بخصوص و آب برای تخمیر شدن وارد مخازن می‌شوند. پس از گذشت مدت زمان لازم الکل اتانول در مخازن به مقدار اندک با خلوص کم ایجاد می‌شود. برای افزایش درصد خلوص، این مواد وارد برج‌های تقطیر می‌شوند که خلوص‌های 96 و 70 درصد را به ما می‌دهند. استفاده از ملاس به عنوان مواد اولیه مشکلاتی نظیر بوی بد را برای تولید کنندگان الکل اتانول بوجود آورده است. شرکت صنعت آفرین سانیار با تکیه به متخصصان و دانش خود این مشکل را برطرف کرده و الکل بسیار باکیفیت و بوی مطلوب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در عین حال قیمت فروش عمده الکل‌ اتانول در اصفهان توسط شرکت صنعت آفرین سانیار، یک قیمت بسیار مناسب و رقابتی است.

فرآیند تولید

کاربردهای الکل اتانول

الکل اتانول کاربردهای متفاوتی در صنایع مختلفی دارد. استفاده در علم پزشکی، مواد ضدعفونی، مواد شوینده، سوخت موتور خودروها و… از کاربردهای این ماده است.

خرید الکل به صورت عمده در اصفهان

فروش عمده الکل در اصفهان

نیاز بیش از پیش به فروش الکل، منجر به ایجاد کارخانه‌های تولید اتانول در سطح کشور شده است. تعداد زیادی از این کارخانجات در استان اصفهان قرار دارند. فراوانی کارخانه‌ها باعث ایجاد قیمت‌های متفاوتی شده است. شرکت صنعت آفرین سانیار بدلیل عهده‌دار بودن راه‌اندازی خطوط تولید، فروش بدون واسطه الکل را ارائه میدهد. این الکل‌ها بسیار با کیفیت بوده و با استانداردهای غذا و دارو هم‌خوانی دارد. فروش عمده الکل در اصفهان، بدلیل مسافت و هزینه حمل کمتر، صرفه اقتصادی بیشتری برای مشتریان اصفهانی را درپی خواهد داشت.  در ضمن رعایت این اصول، شرکت صنعت آفرین سانیار قیمتی مناسب و فوق‌العاده را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

فروش الکل در اصفهان

ارائه الکل اتانول ما به صورت بشکه‌ای و فله‌ای صورت می‌گیرد. فروش عمده الکل اتانول در اصفهان با بشکه‌های 220 لیتری و گالن‌های 20 لیتری انجام می‌شود. در صورتی که خریدار به صورت فله‌ای هستید نیز شرکت ما این امکان را برای شما فراهم آورده است. بدین ترتیب شما می‌توانید با ماشین‌های تانکردار نیز به حجم‌های متفاوت خرید داشته باشید. برای خرید الکل عمده در اصفهان، اطلاع از قیمت، نحوه فروش و اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس جهت آگاهی از قیمت‌ها و ثبت سفارش

در خبرنامه ما عضو شوید

تا از آخرین مطالب ما مطلع شوید

فروش بنزوئیک اسید
فروش بنزوئیک اسید

فروش بنزوئیک اسید

بنزوئیک اسید، یک اسید آلی بنزوئیک اسید یا اسید بنزوئیک یک اسید آلی میباشد که تقریباً 100 سال پیش برای اولین بار در غذاها استفاده

قیمت الکل گندم
الکل

قیمت الکل گندم

قیمت الکل گندم الکل گندم که اتیل الکل یا اتانول نیز نام دارد، عضوی از دسته ای از ترکیبات آلی است که نام عمومی آنها