شروع مکالمه

روی دکمه کارشناس مربوطه کلیک کنید و پس از ورود به حساب واتساپ خود گفتگو را شروع کنید

صنعت افرین سانیار

کارشناس فروش

قیمت الکل طبی عمده

قیمت الکی طبی عمده

اشتراک گذاری مطلب

عموماً مصرف‌کنندگان بالقوه الکل، تولیدکنندگان، افراد شاغل در عرصه واردات و صادرات و افرادی از این قبیل هستند. در این میان الکل طبی تقاضای بیشتری برای مصرف داشته است. لذا قیمت اتانول 96 درصد عمده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای یافتن اطلاعات این چنینی، ابتدا باید عوامل تأثیرگذار بر آن را یافت. این عوامل با توجه به شرایط جغرافیایی و سیاست‌گذاری کشورها می‌تواند متفاوت باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت عمده الکل طبی

عوامل مختلفی می‌تواند بر روی قیمت الکل تأثیرگذار باشد. مثلاً هزینه الکلی که برای ضدعفونی و موارد بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت از الکلی است که صرفا مصرف صنعتی دارد. کاربردهای مختلف، به تبع کیفیت و درجه خلوص مختلفی را برای الکل می‌طلبد. این امر می‌تواند قیمت‌های متفاوتی از یک نوع الکل را نتیجه دهد. قیمت تمام‌شدۀ الکلی که برای تولید از مواد اولیه گران‌قیمت‌تر استفاده شده، بیشتر از الکل تولیدی با مواد اولیه ارزان‌تر و در دسترس‌تر است. اینکه این الکل با توجه به چه فرایندی تولید شده نیز از موارد تأثیرگذار بر قیمت الکل طبی عمده است. عواملی نظیر وارداتی و یا تولید داخل بودن، سیاست‌گذاری کشورها، شرایط بازار و میزان عرضه و تقاضا و… نیز می‌توانند از دیگر عوامل تأثیرگذار بر این امر باشند.

قیمت جهانی الکل اتانول96 درصد عمده

قیمت الکل طبی یا همان اتانول بعنوان یکی از پرمصرف‌ترین الکل، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. استفاده از اتانول در موارد مختلف نظیر نوشیدنی‌ها و بیمارستان‌ها، باعث شده که کشورهای مختلفی دست به تولید این ماده با ارزش بزنند. برای سازماندهی این مصرف گسترده در سرتاسر جهان، می‌بایست تعادلی بین تولید و مصرف و همچنین قیمت اتانول برقرار گردد. لذا منابعی ایجاد شد که قیمت الکل طبی عمده را در وسعت جهانی روزانه و ماهانه اعلان میکنند. با استناد به سایت‌های موثق، این قیمت از 19 جولای 2021 تا 17 فوريه 2021، چیزی حدود 1.5 تا 1.75 دلار بوده است. این قیمت در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا تا 86 سنت نیز کاهش داشته است. کشورهای تولید کننده اتانول سهم عمده‌ای در تعیین این قیمت گذاری‌ها دارند.

قیمت فروش عمده الکل طبی

از مهم‌ترین عوامل مؤثر در تعیین قیمت الکل، مقدار خلوص الکل است. هر چقدر میزان خلوص الکل بیشتر باشد، به طور مستقیم قیمت الکل نیز بیشتر خواهد شد. قیمت الکل طبی 70 درصد کمتر از قیمت الکل طبی 96 و 99 درصد خواهد بود. اما مصارف الکل در درصد خلوص 96 بسیار بیشتر از سایر گریدهای الکل است. شرکت صنعت آفرین سانیار بدلیل اینکه یک فروش بدون واسطه را به مشتریان ارائه می‌دهد الکل 96 درصد با کیفیت و قیمت رقابتی دارد. برای اطلاع از قیمت اتانول 96 درصد عمده با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش عمده الکل طبی

قیمت الکل 99 درصد در کشور

تولیدکنندگان زیادی در کشور وجود دارند که اتانول را با کیفیت و خلوص‌های متفاوتی تولید می‌کنند. خلوص‌های موجود در بازار امروز، غالبا بالاتر از 70 درجه است. از زمان شیوع کووید19 که میزان تقاضای الکل بسیار بالا رفت به تعداد تولیدکنندگان نیز افزوده شد. این امر باعث شد که قیمت الکل طبی عمده اتانول در سطح کشور تغییرات زیادی داشته باشد. وجود منابع ارزان و در دسترس موجب شده است تا تولید الکل اتیلیک (اتانول) در کشور صرفه اقتصادی داشته باشد. همچنین امکان تولید و فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز خط تولید اتانول نیز در درون کشور امکان پذیر است. مدنظر قرار دادن این عوامل میتواند وجهه اقتصادی تولید اتانول را بیش از پیش برای ما آشکار کند.

در این میان شرکت صنعت آفرین سانیار با افتخار خط تولید اتانول باکیفیت و قیمت رقابتی عالی را به تولیدکنندگان ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

شماره تماس جهت آگاهی از قیمت‌ها و ثبت سفارش

در خبرنامه ما عضو شوید

تا از آخرین مطالب ما مطلع شوید

فروش بنزوئیک اسید
فروش بنزوئیک اسید

فروش بنزوئیک اسید

بنزوئیک اسید، یک اسید آلی بنزوئیک اسید یا اسید بنزوئیک یک اسید آلی میباشد که تقریباً 100 سال پیش برای اولین بار در غذاها استفاده

قیمت الکل گندم
الکل

قیمت الکل گندم

قیمت الکل گندم الکل گندم که اتیل الکل یا اتانول نیز نام دارد، عضوی از دسته ای از ترکیبات آلی است که نام عمومی آنها