شروع مکالمه

روی دکمه کارشناس مربوطه کلیک کنید و پس از ورود به حساب واتساپ خود گفتگو را شروع کنید

صنعت افرین سانیار

کارشناس فروش

فروش عمده الکل‌ در تهران

فروش عمده الکل در تهران

اشتراک گذاری مطلب

فروش عمده الکل در تهران

الکل اتانول که امروزه به دلیل استفاده زیاد در دنیا بعنوان یک ماده ضدعفونی کننده شناخته شده، کاربردهای گوناگونی دارد. این ماده در خلوص‌های متفاوت به فروش می‌رود. شرکت صنعت آفرین سانیار، فروش عمده الکل‌ در تهران را در خلوص‌های متفاوتی برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

معرفی الکل اتانول

برای آگاهی از بازار فروش الکل، شناخت ویژگی‌ها، درصد خلوص و شرایط نگهداری اتانول یک امر اجتناب‌ناپذیر است. اتانول که بعنوان سوخت زیستی نیز شناخته می‌شود غالبا از تخمیر گندم، نیشکر و دانه‌های ذرت بدست می‌آید. این ماده می‌تواند از چوب درختان، مواد سلولزی و یا هر ماده‌ای که دارای گلوکز باشد نیز تولید شود. اتانول یک الکل شفاف، بی‌رنگ و فرار با فرمول شیمیایی C2H6O است.

برای خرید الکل به صورت عمده در تهران می‌توانید با شرکت صنعت آفرین سانیار در ارتباط باشید.

معرفی الکل در تهران

خواص فیزیکی و شیمیایی اتانول

خواص فیزیکی و شیمیایی هر ماده حکم شناسنامه مواد شیمیایی را دارد. وزن مولکولی الکل اتیلیک با فرمول C2H6O، 46.07 گرم بر مول، و دارای دانسیته 0.789 گرم بر سانتیمتر مکعب است. نقطه جوش اتانول 78.4 و نقطه اشتعال 13 درجه سانتیگراد و ویسکوزیته 1.2 سانتی‌پوآز است. این ماده بدلیل وجود گروه هیدروکسیل به هر نسبتی با آب حل می‌شود. حلالیت منحصربفرد اتانول موجب شده است که این ماده بتواند در بسیاری از صنایع کاربردهای مختلفی داشته باشد.

روش‌های تولید اتانول

روش های تولید اتانول در تهران

امروزه تولید اتانول در دنیا به دو روش سنتز و تخمیر صورت می‌گیرد. در روش سنتزی مواد اولیه تولید اتانول نفت خام بوده و در طی فرآیندهای پتروشیمیایی اتانول تولید می‌شود. در روش هیدروژناسیون اتیلن، گاز غنی از اتیلن با آب مخلوط شده و توسط کاتالیزورهای بخصوص اتانول تولید می‌شود. این روش بدلیل نداشتن صرفه اقتصادی و عدم دسترسی آسان به مواد اولیه سهم کمتری در تولید اتانول دنیا را دارد.

 

اتانول به روش تخمیری

از آنجا که مواد کشاورزی نظیر باگاس نیشکر بسیار ارزانتر و دردسترس‌تر از مشتقات نفتی است تولید اتانول با روش تخمیری بسیار بصرفه‌تر است. با انتشار ویروس کرونا در کشور، درخواست‌ها برای خرید الکل عمده در تهران و سایر شهرستانها به قیمت ارزان افزایش یافت. کارخانه‌های تولید الکل به روش تخمیری بعلت پایین بودن هزینه تولید، توانستند الکل با قیمت بسیار نازل‌تر را در دنیا ارائه کنند. شرکت صنعت آفرین سانیار با تکیه بر دانش خود فروش عمده الکل‌ در تهران و سایر استان‌ها را با قیمتی رقابتی و بدون مشکل بو ارائه می‌دهد.

در روش تخمیری، مواداولیه پس از آماده سازی و رسیدن به غلظت مورد نظر، وارد مخازن تخمیر می‌شوند. با توجه به حجم مخازن، نسبت معینی از مخمر به مخزن اضافه می‌شود. در این مرحله برای دستیابی به درصد معینی از الکل، متناسب با حجم تخمیر تا 72 ساعت زمان نیاز است. الکل بدست آمده در این مرحله در خلوص بسیار پایین است که برای رسیدن به خلوص‌های بالاتر وارد برج تقطیر می‌شود. گاهی اوقات با توجه به ظرفیت کارخانه و نیاز به خلوص بالا از چندین برج تقطیر در فرآیند استفاده می‌شود. ایالات متحده و برزیل دو کشور نخست در تولید اتانول زیستی توسط روش تخمیر در دنیا هستند. طبق برآوردهای صورت گرفته حدود 93 درصد اتانول دنیا از روش تخمیری و تنها 7 درصد مطابق با روش صنعتی تولید می‌گیرد.

کاربردهای اتانول

اتانول کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف دارد. الکل اتیلیک میتواند بعنوان سوخت مکمل و یا بطور کلی جایگزین سوخت خودروها شود. اتانول علاوه بر افزایش عدد اوکتان و به‌سوزی سوخت، آلاینده‌ای متوجه اکوسیستم نمی‌کند.

یکی از مهم‌ترین خواص الکل اتانول خاصیت حلالیت آن است. این ویژگی باعث شده است که این ماده در صنایع مختلف و در رنج وسیعی از حوزه‌ها کاربرد داشته باشد. از مهم‌ترین کاربرد اتانول می‌توان به استفاده آن در حوزه پزشکی اشاره کرد. از آنجایی که اتانول قادر به از بین بردن میکروارگانیسم‌ها مانند میکروب‌ها و ویروس‌هاست بصورت رایجی در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. اتانول در ساختار بسیاری از داروها نیز بعنوان ماده نگهدارنده ضد میکروبی وجود دارد. این ویژگی‌ها و خاصیت‌های اتانول، بازار فروش الکل را در سراسر کشور تحت تأثیر قرار داده است. این ویژگی که از مهم‌ترین ویژگی این الکل است، فروش عمده الکل در تهران و سراسر کشور را تحت تأثیر بسزایی قرار داده است.

از دیگر کاربردهای اتانول، استفاده این ماده در مواد آرایشی و بهداشتی است. این ترکیب بعنوان لوسیون محافظ پوست و مو عمل می‌کند.

از آنجایی که استفاده خوراکی اتانول در کشور ممنوع است افزودنی‌هایی برای غیرقابل شرب نمودن اتانول به آن اضافه می‌کنند. لذا می‌بایست از استفاده اتانول بعنوان خوراکی و یا مشروبات الکلی به شدت پرهیز نمود.

فروش الکل در تهران

با شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای خرید الکل غالباً جهت ضدعفونی در سطح کشور به طرز چشمگیری افزایش یافت. همچنان با ادامه‌دار شدن روند ابتلا به این بیماری، تقاضای خرید الکل نیز به طور فزاینده ادامه می‌یابد.

فروش عمده الکل‌اتانول در تهران

الکل اتانول در درصدهای خلوص مختلفی در بازار وجود دارد. این خلوص‌ها به فرآیندهایی که الکل در آن تولید می‌شود بستگی دارد. خلوص‌های متفاوت موجود در بازار به طبع قیمت‌های متفاوتی دارند. این قیمت‌ها بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید و به بازار عرضه میگردد. الکل مورد استفاده در صنایع پزشکی، ضدعفونی، آرایشی بهداشتی و… عموماً دارای خلوص 96 درصد است. شرکت صنعت آفرین سانیار فروش عمده الکل‌ در تهران و سایر استان‌های کشور را برای مشتریان ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.

شماره تماس جهت آگاهی از قیمت‌ها و ثبت سفارش

در خبرنامه ما عضو شوید

تا از آخرین مطالب ما مطلع شوید

فروش بنزوئیک اسید
فروش بنزوئیک اسید

فروش بنزوئیک اسید

بنزوئیک اسید، یک اسید آلی بنزوئیک اسید یا اسید بنزوئیک یک اسید آلی میباشد که تقریباً 100 سال پیش برای اولین بار در غذاها استفاده

قیمت الکل گندم
الکل

قیمت الکل گندم

قیمت الکل گندم الکل گندم که اتیل الکل یا اتانول نیز نام دارد، عضوی از دسته ای از ترکیبات آلی است که نام عمومی آنها