شروع مکالمه

روی دکمه کارشناس مربوطه کلیک کنید و پس از ورود به حساب واتساپ خود گفتگو را شروع کنید

صنعت افرین سانیار

کارشناس فروش

نمایندگی فروش الکل طبی

نمایندگی فروش الکل طبی

اشتراک گذاری مطلب

شرکت صنعت آفرین سانیار در راستای تأمین نیازهای مشتریان، نسبت به تولید و فروش الکل طبی با افتخار توانسته قدم‌های بزرگی در این عرصه بردارد. ما توانسته‌ایم در مدت زمان کوتاه نمایندگی فروش الکل طبی را بخود اختصاص داده و به مشتریان خود خدمات ارائه نماییم.

الکل طبی چیست؟

اتانول، الکل اتیلیک، الکل سفید و… از نام‌های رایج این ماده شیمیایی است. از اتانول به عنوان مشروبات الکلی در کشورهای غیرمسلمان استفاده می‌شود. تاکنون مضرات بسیار زیادی برای استفاده از اتانول بعنوان مشروب توسط محققان کشف شده است. این امر لزوم پرهیز از استفاده الکل سفید برای شرب را بیش از پیش برای ما روشن میکند.

الکل اتیلیک طبی یک مایع بی‌رنگ، فرار و قابل اشتعال با شعله آبی است. این ماده که به الکل میوه نیز معروف است از دو اتم کربن، شش اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است (C2H5OH). از سایر مشخصات این ماده می‌توان به نقطه اشتعال 13 و نقطه جوش 78.4 درجه سانتیگراد اشاره کرد. وزن مولکولی اتانول 46.07 گرم بر مول با دانسیته 0.789 گرم بر سانتیمتر مکعب است. اتانول یک ماده قطبی است معنی این امر اینست که می‌تواند به نسبت‌های متفاوت در آب حل شود. الکل اتیلیک خود یک حلال بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است. حلالیت از مهم‌ترین خواصی است که برای این ماده می‌توان ذکر کرد.

ساختار اتانول

یکی از روش‌های دسته بندی الکل‌ها، تعداد کربن‌های متصل به هم هستند. الکل اتانول بدلیل اتصال یک کربن، به اتم کربن متصل به گروه هیدروکسیل جزو الکلهای نوع اول دسته‌بندی می‌شوند. برای دسته بندی الکل‌ها می‌توانید مقاله انواع الکل را مطالعه فرمایید.

مواد اولیه تولید اتانول

مواد اولیه می‌توانند بطور مستقیمی در بازار فروش الکل طبی تأثیرگذار باشند. تولید کنندگان و صاحبان خط اتانول معمولا از موادی استفاده میکنند که تأمین آن آسان، ارزان و دردسترس باشند. از آنجایی که بیشتر مناطق ایران دارای آب و هوایی مستعد برای کشاورزی است، محصولات کشاورزی نیز یک مواد اولیه مناسب برای تولید اتانول در کشور است. مواد اولیه‌ای که بطور رایج برای تولید الکل اتیلیک طبی بکار می‌رود از محصولات کشاورزی نشأت می‌گیرد. موادی نظیر ملاس چغندر، باگاس نیشکر، ذرت، آرد و… محصولاتی از این قبیل جزو مواد اولیه پرکاربرد در صنعت تولید الکل اتانول است. 

مواد اولیه اتانول

اصولا هر ماده‌ای که دارای شکر باشد می‌تواند در فرایند به الکل تبدیل شود. مواد سلولزی و نشاسته مانند تکه‌های چوب، شاخه‌ها، ضایعات کشاورزی از این دسته مواد هستند.

در حال حاضر استفاده از دکستروز نیز برای تولید اتانول بطور فزایندهای صورت می‌گیرد. قیمت مناسب، تجهیزات کمتر در خط تولید، بازدهی بالاتر و… از مزایای استفاده از دکستروز برای تولید الکل است. برای تهیه دکستروز نیز می‌توانید با نمایندگی فروش الکل طبی سانیار در ارتباط باشید.

کاربردهای الکل اتانول

کاربردهای بسیار متنوع اتانول، باعث شده است که روند تولید این محصول سرعت بیشتری به خود بگیرد. استفاده از اتانول بعنوان سوخت، مواد ضدعفونی، مواد اولیه بسیاری از داروها، مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی و… از مهم‌ترین کاربردهای تولید الکل اتانول است.

بیواتانول، راهی برای تولید اتانول پاک

استفاده از سوخت‌های پاک و ایمن امروزه به عنوان یکی از موارد حائز اهمیت برای صنایع متنوع تبدیل شده است. استفاده از انرژی‌های پاک نظیر: خورشیدی، بادی، آبی، زمین گرمایی و انرژِی ناشی از گیاهان کشورهای صنعتی را مجاب به استفاده کمتر از منابع فسیلی کرده است. سوخت‌های زیستی امروزه به عنوان یکی از منابع حائز اهمیت در کاهش آلایندگی‌های کره زمین تبدیل شده اند. از مهمترین دلایل جلب توجه آنها میتوان به کمک از حفاظت محیط زیست، ایجاد زمینه توسعه پایدار برای برخی صنایع و محیط امن برای تولید و مصرف انرژی اشاره کرد.

بیو اتانول الکل پاک

بیواتانول، الکل پاک

بیواتانول یا اتانول زیستی که به سوخت سبز معروف است، یک حامل انرژِی ایمن و با آلایندگی کم میباشد که از تجزیه بیولوژیکی مواد قندی (بیومس) تولید میشود. بیومس‌ها مواد زیستی هستند که ریشه طبیعی دارند و از آنها میتوان در طی فرایندهای برپایه بیولوژیکی، سوخت تولید کرد.

در صورت موفقیت این روش در مقیاس‌های بزرگ و صنعتی، نه تنها پیشرفت برخی صنایع حاصل میشود، بلکه شاهد کاهش وابستگی صنایع به نفت و سوخت‌های فسیلی و دستیابی به سوختی با آلایندگی کمتر به همراه کاهش تولید گاز کربن‌ دی‌اکسید خواهیم بود.

 

در حال حاضر، اتانول تولیدی حاصل از دکستروز استخراج شده از ساکارز یا نشاسته ذرت میباشد که خود کاربردهای متنوع و زیادی در صنایع دیگر نیز دارند. از آنجایی که هزینه عملیاتی و تولید این مواد به منظور تولید اتانول برای سوخت بالا است، قیمت تمام شده این محصول را نسبت به سوختی نظیر بنزین بالاتر میکند.

به دنبال پیدا کردن راه حلی برای این مشکل، به روش‌های بیولوژیکی جدید و استفاده از بیومس شامل لینگین، همی‌سلولز و سلولز، به عنوان جایگزینی برای نشاسته استفاده میگردد. به علاوه، از بیواتانول تولید شده به عنوان ضدعفونی کننده در مراکز بیمارستانی نیز استفاده میشود.

که در کنار آن، کاربردهای وسیعی در زمینه مواد دارویی و آرایشی بهداشتی نیز دارد که میتواند منبع مناسبی جهت تامین نمایندگی فروش الکل طبی در آینده نزدیک باشد.

نمایندگی فروش الکل طبی در تهران

نمایندگی فروش الکل طبی شرکت صنعت آفرین سانیار فروش عمده الکل طبی را در حجم‌های 220 و 20 لیتری بصورت بشکه‌ای و دبه‌ای بفروش می‌رساند. برای آگاهی از قیمت‌ها و سایر اطلاعات می‌توانید با متخصصین ما در تماس باشید.

نمایندگی فروش الکل طبی در اصفهان

الکل‌هایی که با دانش فنی شرکت صنعت آفرین سانیار تولید میشوند کاملاً بدون بو بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شما میتوانید برای تهیه الکل با درجه خلوص‌های 70، 96 و حتی تا کیفیت 99 درصد با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش الکل طبی در مشهد

شرکت صنعت آفرین سانیار توانسته است با تکیه بر متخصصان و دانش فنی منحصربفرد خود الکل اتانول بدون بو را به مشتریان خود ارائه دهد. در عین حال قیمت تمام شدۀ الکل ما بسیار مناسب و قابل رقابت در بازار امروز است.

خرید الکل گندم اتحادیه

متخصصین شرکت صنعت آفرین سانیار با بهره‌گیری از لایسنس شرکت‌های شل و توتال توانسته دانش فنی خود را به بهینه‌ترین متد طراحی و شبیه‌سازی فرایندی برساند. با داشتن خط تولید الکل طبی تحت لایسنس شرکت صنعت آفرین سانیار شما میتوانید بازار الکل را حتی در بازه بعد از کرونا در دست داشته باشید.

شماره تماس جهت آگاهی از قیمت‌ها و ثبت سفارش

در خبرنامه ما عضو شوید

تا از آخرین مطالب ما مطلع شوید

قیمت الکل گندم
الکل

قیمت الکل گندم

قیمت الکل گندم الکل گندم که اتیل الکل یا اتانول نیز نام دارد، عضوی از دسته ای از ترکیبات آلی است که نام عمومی آنها

خرید الکل اتحادیه
الکل

خرید الکل اتحادیه

خرید الکل اتحادیه اتانول که عمدتا به عنوان الکل شناخته میشود، یکی از حلال‌های مهم در صنعت به شمار میرود. از این ماده به نام‌های