شروع مکالمه

روی دکمه کارشناس مربوطه کلیک کنید و پس از ورود به حساب واتساپ خود گفتگو را شروع کنید

صنعت افرین سانیار

کارشناس فروش

فروش عمده الکل سفید

فروش عمده الکل سفید

اشتراک گذاری مطلب

الکل سفید از جمله حلال‌های شیمیایی است که در صنایعی نظیر صنعت پزشکی کاربردهای وسیعی دارد. فروش عمده الکل سفید که به بیواتانول نیز معروف است پس از شیوع کووید19، به طور چشمگیری افزایش یافت.

الکل طبی چیست؟

الکل طبی چیست

الکل اتیلیک، اتانول، الکل طبی دیگر نام‌هایی است که برای الکل سفید بکار می‌رود. اتانول بطور طبیعی در میوه‌ها موجود میباشد که به این دلیل به الکل میوه نیز معروف است. این ماده بیشتر تحت فرایندهای زیستی تولید شده و در صنایع پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکل سفید بدلیل داشتن حلالیت بالا، می‌تواند به هر نسبتی در آب حل شود. از آنجا که الکل اتانول دارای مولکول‌های قطبی است با یک قطب خود به پیوندهای میکروبی یا ویروسی متصل است و آنها را در خود حل می‌کند. چنین خاصیت ضدعفونی باعث شده که فروش عمده الکل سفید در سراسر دنیا همواره مورد توجه تولیدکنندگان باشد.

ترکیبات الکل سفید

یکی از مشخصات تمامی الکل‌ها وجود ترکیب OH در ساختار مولکولی ماده است. غالباً ساختار الکل‌ها ترکیبی از اتم‌های کربن، هیدورژن و اکسیژن است. نحوه قرارگیری اتم‌ها و شاخه‌دار شدن ترکیب و محل پیوند ترکیب OH می‌تواند الکل‌های مختلف با ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی را منجر شود.

مواد اولیه تولید الکل در کشور

خوراک اولیه جهت تولید الکل سفید تأثیر بسزایی بر روی قیمت الکل سفید دارد. مواد اولیه الکل سفیدی که امروزه در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد عموما باقیمانده محصولات کشاورزی نظیر ملاس چغندر است. محصولات کشاورزی بدلیل دردسترس و ارزان بودن بهترین گزینه برای تولید الکل سفید در کشور است. برزیل با استفاده از باگاس نیشکر بزرگترین کشور در راستای تولید بیواتانول است.

متدهای تولید اتانول در کشور

الکل سفید در کشور ایران توسط روش تخمیر مواد کشاورزی تولید میشود و در نهایت با تقطیر خالص سازی میشود. محصولات کشاورزی پس از جداسازی گلوتن و خالص سازی وارد مخازن تخمیر می‌شوند. در مخازن تخمیر، با اضافه شدن آنزیم‌های مخصوص، این مواد به ترکیب قابل قبولی از اتانول میرسد. برای دستیابی به درصد خلوص بالاتر از اتانول، این محلول پس از گذشت زمان لازم، تا نقطه آزئوتروپ محلول گرم شده و وارد برج تقطیر می‌شود. محصولات خروجی از برج تقطیر، اتانول و جریان پساب که بیشتر شامل آب است می‌باشد.

blank

قیمت فروش عمده الکل سفید

یکی از روش‌های رایج در کشور برای تولید الکل، تخمیر میباشد. یکی از مشکلاتی این روش دارد تولید بوی نامطبوع برای الکل است. شرکت صنعت آفرین سانیار با انجام پژوهش‌ها و تحقیق‌های گسترده توانسته این مشکل را رفع کند. الکل تولیدی توسط دانش فنی شرکت صنعت آفرین سانیار با کیفیت منحصربفرد، مطابق با استانداردهای جدید و بدون بو میباشد. برای خرید و فروش عمده الکل سفید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت صنعت آفرین سانیار با لحاظ کردن بروزترین دانش و شبیه‌سازی‌های بهینه، توانسته قیمت فروش و خرید الکل سفید 70 درصد، 96 و 99 درصد را بطور قابل ملاحظه‌ای تغییر دهد. قیمت الکل‌های شرکت صنعت آفرین سانیار یک قیمت فوق‌العاده و قابل رقابت است در عین حالی که دارای کیفیت بسیار مناسب است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شرکت صنعت آفرین سانیار در تماس باشید.

شماره تماس جهت آگاهی از قیمت‌ها و ثبت سفارش

در خبرنامه ما عضو شوید

تا از آخرین مطالب ما مطلع شوید

فروش بنزوئیک اسید
فروش بنزوئیک اسید

فروش بنزوئیک اسید

بنزوئیک اسید، یک اسید آلی بنزوئیک اسید یا اسید بنزوئیک یک اسید آلی میباشد که تقریباً 100 سال پیش برای اولین بار در غذاها استفاده

قیمت الکل گندم
الکل

قیمت الکل گندم

قیمت الکل گندم الکل گندم که اتیل الکل یا اتانول نیز نام دارد، عضوی از دسته ای از ترکیبات آلی است که نام عمومی آنها